Nyt alkoi unirytmin muuttaminen! Olen muutamana yönä valvonut viiteen asti, mutta tajusin juuri että eihän se toimi. Tsägä on ollut että Otto on noussut lasten kanssa, mutta mites suu pannaan kun minä joudunkin nousemaan siinä kuuden seitsemän aikaan ylös kun viideltä on päässyt vasta nukkumaan... O.o Ei kerta kaikkia toimi. Jos nyt aletaan pikkuhiljaa sitten aina tunnilla aikaistaan tuota nukkumaanmenoa, ettei mene siihen että menen yhtäkkiä kylmiltään sänkyyn siinä klo 12 ja kierin siellä monta tuntia siksi ettei vaan väsytä kun on tottunut siihen kello neljään - viiteen.

Otto lähtee koht käymään työkkärissä ja Verkkokaupassa ja muutenkin kai hiukan kaupungilla. Sen pitää ostaa parit ja lahjat ja käydä katsomassa jotain telkkaria ja jotain. En tiedä. Eikä pahemmin edes kiinnosta...

Saanpahan olla rauhassa edes hetken vaikka lapset ovatkin tässä. Taru menee kyllä kohta päikkäreille kunhan se eka yös ja Jani nukkuu jo.

Pakko vaan saada aika äkkiseltään aamutupakki kun kerran siihen olen itseni koukuttanut.. Kahvia mulla on jo. ;) Se on se eka mitä ilman ei tuu mistään mitään ikinä. Kahvi on kaiken a ja o. Vaikka olisin myöhässä niin mun on pakko saada kahvit!

Koitan keksiä jotain älykästä kirjoitettavaa vielä myöhemminkin. <: