Mirandan kanssa sovittiin että menen sinne viimeistään puoli kuudeksi. Täytyy käydä suihkussa ja syöttää Taru sitä ennen ja haluan vielä meikatakin vaikkei se pakollista olekaan. Mutta kiva laittautua jos kerran jonnekin menee. :)

Taru on ihan kohta syönyt ja mä olen ihan kohta juonut aamukahvin. Koitan tässä kehitellä päässäni että miten mun olisi kannattavinta pestä hiukset ettei ne menis liian takkuun. :D Kaipa mä jotain keksin.

Olen tässä viime viikkoina hurauttanut aina autolla Mirandalle. Joko on ollut liian kylmä tai sitten muuten vaan tosi huono sää. Nytkin tuolla on ihan törkeen kylmä mutta ajattelin silti kävellä. Saa kuunnella enemmän musiikkia rauhassa, autossa kun ei ehdi kuunnella yhtäkään kokonaan, matka on sen kaksi minuuttia autolla. Kävellessä ehkä noin vartti tai sitten kymmenen jos täysillä paahtaa. Eräänä päivänä sain amtkaan tuhraantumaan puoli tuntia kun oli niin kamalat lumikinokset ettei vaan yksinkertasesti hirmu äkkiä eteenpäin päässyt. :D Ja autolla olisi vielä vähemmän päässyt minnekään siinä säässä, joten oli pakko kävellä.

Taas uusi tatskaidea kehittyy. Enpäs vaan paljasta että mikä se on, mutta söpö siitäkin tulee sitten aikanaan. ;)