Nyt olisi sitten tähän mennessä saatu seuraavat asiat hoidettua:

-Pyykkienpesua.
-Tiskit.
-Joulutortut.
-Parin tyypin vierailu.
-Kirjastoreissu.
-Lahjat taitavat todellakin olla minun osaltani myös paketoitu... *huokaisee helpottuneena*
-Kuuseen sain myös tähden asennettua. <3
-Ja lakanatkin vaihdoin!

Mitähän tässä vielä, kinkku ainakin täytyy vielä laittaa uuniin mutta se koitos on edessä tuossa kymmenen aikaan.
Onkohan muuta?
Joo tosiaan, lahjatkin vielä kuusen alle tuossa myöhemmin, hiukan ennen nukkumaanmenoa (jonka toivon tapahtuvan ennen klo kahtatoista kuten aina näin aattoa edeltävänä yönä). Saa kyllä nähdä kauanko taas kierin sängyssä valveilla ennen kuin uni saapuu. :D

Jos olisin oikein energinen niin kävisin vielä tässä pesemässä hiukset mutta nyt ei ainakaan ole yhtään fiilistä. Jos en tässä illalla käy niin pakko käydä sitten vasta aamulla... Silloin voi olla että jaksan vielä vähemmän. :D

Tosiaan huomista ohjelmaa hitusen:

-Klo 10 herätys ihan viimeistään, minulla siis. JOS tuuri käy niin saan lahjat ja kahvin sänkyyn. ;) Mutta se jää nähtäväksi kuten aika moni muukin asia.
-Siinä sitten suihku (jos en tänään käy), meikkaus, pukeutuminen.
-Klo 12 äiti, sisko ja veli käymään. Tuovat lahjat ja me annamme heidän pakettinsa.
-Klo 16-17 ruoka, varmaan tuossa klo 16.
-Viim klo 17.30 lahjojen avaus.
-Lahjojen jälkeen lähtö Oton äidille. :) Sinne tulee myös toki siis lapset ja Oton kaveri. Ei siinä muuta kuin että mulle taitaa tulla ihan raivoraitis joulu, kun olen ainoa ajokortillinen meistä kolmesta (sis. minä, Otto, Oton kaveri).

Jospa vaikka menisin tupakalle ja sen jälkeen pelaisin hetken Stepmaniaa.