Edelleenkin.

Olen tähän mennessä saanut tiskattua vasta osan ja pestyä vähän pyykkiä. Parit lahjatkin olen paketoinut, vielä puuttuu ainakin Oton lahja. Sitä kun en voi hänen nenän edessään paketoida. Siihen ei kyllä sitten kauaa mene.

En vieläkään muista kuinka kinkku paistetaan. :D Pitää soitella kohta pian mummulle, hän on semmoinen ekspertti näissä. x>

Jani katsoo tuossa telkkaria ja Taru on päikkäreillä. Oton isä tulee kohta tuomaan kai lahjoja ja sitten Otto ja Jani lähtevät heidän kanssaan käymään jossain kaupoissa tai jotain.

Minä lähden illalla vielä kirjastoon palauttamaan kirjoja niin että saan tuota pöytää hitusen tyhjemmäksi... Ei sitten ole niin täyttä.

Käsittämätöntä että kello on jo kolme. Tämä päiväkin on jo yli puolenvälin... Olen enää muutaman tunnin kahdeksantoista vuotias. :D Hassua.
Sitä paitsi äskenhän minä vasta täytin kahdeksantoista.

Taidan tästä lähteä sähläämään.Tai jotain.