Kuormitan vuodatusta ihan turhaan. x) Suonette anteeksi.

Juon tässä toista aamukahviani ja ihmettelen että pysyn yhä jalkeilla! Eilen minä olin joutunut kellistymään jo aikaa sitten. Piristää hirveästi se tieto, että tervehdymme kovaa vauhtia! Tiskasinkin jo äsken jonkun verran ja täytyy sanoa että olen kyllä ylpeä itsestäni, sillä olen kuitenkin toipilas edelleen.

Nälkäkin alkaa hipsiä kimppuun, mutta en enää kuollaksenikaan halua syödä samaa ruokaa mitä pari päivää sitten Otto teki.. Wokkia meinaan. Se on erittäin hyvää, mutta koska sitä olen syönyt nyt päivittäin niin ei enää uppoa. :D Voisin keitellä vaikka nuudelia ja siihen sekaan sitten vaikka.. Hmm.. Mitähän siihen keksisi. Tonnikalaa olisi mutta sitäkin olen syönyt pari päivää niin että ei kiitos. Kaipa minä jotain keksin. :) Ja jos en, niin meneehän se pelkkä nuudelikin.