Mulla ja Otolla oli neljävuotispäivä lauantaina 21.3. <3 Kyllä tässä ollaan jaksettu ja jaksetaan varmaan vieläkin. <:

En malta odottaa ensi viikkoa, silloin alkaa huhtikuu! Ja vaikka nytkin on jo kevät, varsinkin kun Oestarakin oli ja meni, niin huhtikuussa on jo kunnolla toivoa säiden lämpenemisestä ja lumien lähtemisestä. :)

*Dreamtime - Night Sky*

Pitää ihan juuri mennä laittamaan pyykit kuivumaan ja täyttämään pesukone uudestaan.

Viikonloppu oli mielenkiintoinen. Olimme aika paljon ajelemassa kaverin kanssa mutta emme siellä Turun seudulla, olisi ollut vähän liian raskas reissu. Joskus toiste sitten. :D
Lauantaina oltiin sitten minä, Otto, Jani ja Taru äidilläni syömässä ja juomassa ja eilen katsoin neljä leffaa: Painajainen Elm Streetillä, Dogma, Amadeus ja Shoot 'Em Up. Kaksi keskimmäistä olen aiemmin nähnyt ja ne ovat mahtavia, ensimmäisen aikana panikoin välillä enkä nähnyt mitään painajaisia onneksi yöllä ja vikan aikana olin koko ajan kuset housussa vaikkei se ole edes kauhuleffa. :D Minä olen omituinen, ei se mitään.

Pesukone olisi valmis, pitäisiköhän hipsiä laittamaan pyykit... Kai se olisi ihan hyvä, ettei ne unohdu.