*Safri Duo - Played Alive*

Aamulla herätessäni mielessäni pyöri Harry Potter -kirjat ja tuli ihan kamala hinku lukea koko kirjasarja läpi! Jos alan lukemaan niitä ja innostus oikein iskee, niin veikkaisin että mulla menee alle viikko koko urakassa. On siitä jo yli vuosi kun olen kyseiset kirjat lukenut ja ne kun ovat niin keväisiä/kesäisiä kirjoja niin sopii hyvin vuodenaikaankin lukea ne jälleen. Vielä kun saisin itseni tästä koneelta revittyä pois niin urakka voisi jopa alkaa. :D

Otto ja Jani lähtevät nyt sitten mökille torstaina ja tulevat sunnuntaina. Tiedossa siis ankea vappu, ellei kaveri tule pitämään mulle tänne seuraa kun hiukan puhe oli. Varmaksi ei vielä sovittu mutta olisihan se nyt kiva että se tulisi! Muutenkin viime näkemästä jo hiukan aikaa.

*Dragonforce - Lost Souls In Endless Time*

Serkkuakin olisi ihana nähdä pitkästä aikaa. Olisi ihana saada rastatkin taas päähän ja rakas serkkuseni on ainoa joka ne sinne osaa todella varmalla kädellä ja taidolla laittaa.

Tekisi mieli kamalasti taas kirjoittaa tänne mutta kun tuntuu ettei ole mitään mistä kirjoittaa. :D Ei mun elämässä tapahdu mitään niin radikaalia koskaan että voisin raportoida tänne. Ihmissuhdekiemuroita kun ei ole (mitään uusia siis, samoja vanhoja vain) kun kerta olen varattu. Jos en olisi niin en muusta tänne jauhaisikaan kuin siitä että mitähän se ja se nyt miettii ja niin eespäin. Tavallaan helpottavaa että sellaista säätöä ei ole, vaikka joskus sellainen voisikin olla kivaa.

Lävistyksiäkin tekisi mieli. En vaan tiedä mitään muuta nyt mitä varmasti tahtoisin kuin korviin lisää.
Tatskakuumettakin pukkaa, ja lujaa! Minulla on jo jalkatatska valmiina ja samaten alaselkään. Siis ne visiot päässäni. Vielä pitäisi piirtää tai sitten jonkun muun pitäisi piirtää, olisi ihana saada kesäksi ne molemmat. Ja tuohon käteenkin kun saisi lisäystä...