Ihan ensin tähän alkuun pahoittelut, koitin kirjoittaa isommalla fontilla kun tämä, mutta se ei sopinut minun silmääni ollenkaan. Pahoittelen. :/

Sitten muihin asioihin. Tänään lähden kaupungille. Siinä ei ole mitään ihmeellistä, mutta se on kummaa että menen yksin. Yleensä mä en kirveelläkään lähde yksin paitsi korkeintaan varaamaan tatska-aikaa tai menemään tatuoitavaksi. Nyt kuitenkin ajattelin rikkoa rajojani ja lähteä iiiihan yksin Eurokankaaseen ja jos ei persaus jäädy niin ajattelin käydä myös Tiimarissa, Liskogalleriassa ja UFFissa. Olisi niin kova hinkun laittaa päälle se musta minimekko minkä ostin, mutta sitten se on niin saletti että jäädyn tonne, joten pakko kai se on toppautua oikein kunnolla. Voihan sitä mekkoa käyttää paitanakin, se on niin lyhyt.
Pitää myös piirtää isommaksi yksi kuva jonka haluaisin. Että voin sitten sen jättää Liskogalleriaan ja heillä ei ole hirmu kova homma piirtää sitä itse oikeanlaiseksi. Se kun on tekstiä, niin pystyn mainiosti tekemään siitä vähän isommankin luonnoksen.

Paperihommia pitää myös tänään hoitaa, ja ne pitää hoitaa ennen kaupunkireissua, saan sitten samalla vietyä kirjekuoren postiin. Ainiin, mun pitää muista pysyä kaukana vaatekaupoista (UFFia ei lasketa) koska mulla ei kerta kaikkiaan enää ole varaa mihinkään kalliisiin vaatteisiin. Siis tällä hetkellä.

Tavoitteena olisi käväistä siellä kaupungilla ihan tässä päivällä. Josko pääsisin lähtemään aika viimeistään kahdentoista tienoilla. Silloin ei välttämättä ole niin suurta ihmismassaa liikenteessä ja pääsen ennen ruuhka-aikoja jo kotiinkin ja ompelemaan. Tarulle on suunnitteilla mekko, ja siihen mulla on jo kangas. Mulla on myös päässä vaikka mitä idiksiä ja niitä idiksiä myös syntyy aina sitä mukaa kun näen jonkun uuden kiehtovan kankaan..

Tatskasetä ei ole vieläkään vastannut siihen sähköpostiin. :( Alan olla jo oikeasti tosi malttamaton. No, katsotaan, katsotaan... Kyllä sekin rojekti vielä joku kaunis päivä valmistuu! Ja onhan mulla muita ideoita mitä voin toteutella sillä aikaa kun tässä odottelen. ;) (Joo, mulle ei kannata antaa rahaa, se ei kauaa hyppysissä pysy. Tai oikeastaan se pysyy ikuisuuden, muttei ihan samassa muodossa...)

Uusi laukku pääsee tänään myös ulkoilutukseen, voi kyllä olla että olo tuntuu alastomalta ilman tuota laukkua mitä yleensä käytän, mutta ainahan voin vaihtaa takaisin. Pitäähän tätäkin nyt kokeilla että miten se käytännössä toimii.

Otto aina ihmettelee että miksi ostan uusia vaatteita tai kenkiä tai laukkuja kun käytän yleensä vain jotain samoja. Mutta sehän onkin mies, ei se ymmärrä. Se on nääs niin että jonkun vaatteen/kengän/laukun ostan siksi että voin olla juhlissa oma, edustava itseni! Tai sitten bileissä. Tai sitten joskus kun sattuu tulemaan sellainen fiilis. Olen sen verran jo oppinut että hameita en enää pahemmin ostele, koska niitä en melkein ikinä käytä. Eli teen sitten itse halvalla, koska hameita on helppo tehdä sentään. Housuja en ala itse tekemään koska niissä en ole vielä mikään hirmu hyvä, mutta kyllä sekin sitten siitä kunhan harjoittelen.

Löysin sitten sen noidanhatun ohjeen! Siinä ohjeessa ei kyllä sanottu miten lieri tehdään, mutta ehkä sen voin säveltää itsekin. Tuokin ohje löytyi yhdestä kirjastani jonka sain aikoja sitten. Pitääkin muistaa katsoa josko löytäisin jo nyt sopivaa hattukangasta, saisin sitten Samhainiksi sen hatun. :)

Ei kellään ole antaa toooooosi pikaisia ideoita mitä hemmettiä ostan Otolle synttärilahjaksi!? En viitsisi ostaa enää mitään hajustetta tai vartalo-hässäköitä, koska niitä olen yleensä ostanut kun olen niin saakelin huono ostamaan lahjoja. Tai siis, kun Otto harrastaakin lähinnä Wowittamista ja kalastusta, niin mitä siinä voi ostaa? En tiedä uistimista mitään, en edes tiedä mitä sillä jo on, niin en viitsi ostaa sellaisia. Ja kun tuo ei lue, ei voi ostaa kirjaa, se ei kirjoita, ei voi ostaa kirjoittamistarvikkeita, se ei valokuvaa, ei voi ostaa mitään siihen liittyvää, se ei pahemmin edes katso mitä se päälleen pukee niin ei voi ostaa edes muita vaatteita kuin boksereita tai sukkia! Sukat on tylsiä synttärilahjoja (ellei ne ole jotenkin erikoiset, tosi pehmeät tai jotkut nätit villasukat tms) ja boksereitakin olen jo antanut sille pariin otteeseen. Ei kun nyt sainkin idean. En voi kirjoittaa sitä tänne, koskaan en voi tietää sattuuko Otto lukemaan tätä niin etten vain paljasta yllätystä ajoissa... Mutta kun mulla ei ole aikaa kuin ensi viikkoon (se on syntynyt 7.10.) ja kun kerran tänään olen menossa stadiin niin samalla ajattelin hoitaa kaikki alta pois. Musta kun ei ikinä tiedä, voi olla hyvinnii etten tämän jälkeen enää jaksaisi raahautua kaupungille hyvin äkkiä.

Olen mäkin yks hermokimppu. Ehkä koitan relata vähän. Ja mennä vaikka suihkuun. Tai oikeastaan ensin herättämään Oton ja sanomaan että alan pikkuhiljaa tästä liukua stadia kohti.