Hieno otsikko, hieno otsikko... ;)

Väsyttää IHAN SIKANA. En muista koska viimeksi oisin ollut näin poikki. Ei jaksais ees istua. Päikkäreille menisin jos ei kohta tarttis jo lähteä hakemaan Jania kerhosta. On tässä vielä yli tunti aikaa, mutta ennemmin pysyttelen hereillä ja menen tutimaan vaikka sitten haettuani Janin. Jos sitten enää viitsiikään mennä nukkumaan.

Pitää kyllä ensi yö nukkua hyvin että jaksan kestää kivun huomenna. Leimaa ihoon, vihdoin! Ajattelin aikaa varatessa (kävin varaamassa heinäkuussa joskus) että miten hemmetissä jaksan ikinä odottaa, kun aika meni niin pitkälle... Ja kappas, huomenna se jo onkin! Hirveän äkkiä menny tää aika, en voi käsittää. Välillä tuntuu että aika menee niin nopee että elämä vaan luisuu ohitse eikä kerkeä itse siihen mukaan.

Rottalaisten häkki pitäs siivota, josko saisin huomenna itsestäni kerättyä sen verran energiaa vaikka sitten tatskaamisen jälkeen. Tai tänään illemmalla. Huomenna kuitenkin viimeistään pakko.

Nyt meinaa iskeä tylsyys. Mitä ihmettä mä teen tän aikaa ennen kuin haen Janin? Otto nukkuu, Tarunkin pitäs mennä pikku unosille... Tiskaisin ja pesisin pyykkiä muuten mutta kun Taru nukkuu keittiön viereisessä huoneessa ja ne putket kohisee niin pirusti jos valuttaa vettä että Taru säikähtää aina, vaikka luulis että se ois jo tottunu. Eli voin tiskatakin vasta sitten kun olen hakenut Janin.

Ehkä mä nyt vaan tyydyn tähän koneella istuskeluun tai sitten ihan ns. oikean päiväkirjan kirjottamiseen ja kahvinjuontiin. Pyykkitelineen vois kyllä kanssa kohta tyhjentää.

Noni, hyvin menee, kahvit läikky syliin...

Oon ihan jäässä! Miten voi olla näin pirun kylmä vaikkei ole kuumetta eikä mitään? :/ Tää ei ole hauskaa. Illallakin mä vaan tärisin paksun peittoni alla ja olin ihan jäässä vaikka mulla oli pitkä yömekko ja säärystimetkin kaiken päälle. Ja tähän aikaan vuodesta toi makkari on yleensä aika lämmin vielä, keskellä talvea se on pakastin, mutta ei näin aikasin vielä... Mulla on ihan varmasti hormonit tai jotkut nyt tosi pahasti sekaisin. Koitan vaan kestää.

Ehkä koitan keksiä älyllistä tekemistä nyt. En keksi enää mitään järkevää kirjoitettavaa.