Oli kiva päivä tänään kyllä. Sain itsestäni jopa pari uutta onnistunutta kuvaa, jei!

Mulla on edelleen kaapintäydeltä sellaisia vaatteita ja kenkiä jotka pitäisi kuvata ja tehdä niistä juttu tänne...Toisaalta en jaksaisi vaivautua jos ketään ei se puoli kiinnosta. :D Katselen nyt, josko vaikka huomenna päivällä tai sitten vaikka viikonlopun aikana tai joskus... Munhan piti tuokin homma hoitaa jo männäviikolla mutta se nyt vähän jäi. Hyvä minä.

Tänään oli aika kiva päivä. :) Kaveri kävi kylässä, juotiin teetä ja käytiin hakemassa Jani mummulasta kotio. Sovittiin alustavasti että huomennakin nähtäisi lävistelysession merkeissä, mutta se juttu on nyt vielä hiukan avoinna suuntaan jos toiseenkin.

Voisinpa tänäänkin nappasta nukahtamislääkkeen. Jaksaisin sitten aamulla nousta taas ajoissa lasten kanssa. Noitahan ei saa käyttää ihan kauheesti putkeen, mutta tuskinpa nyt kaksi yötä ketään haittaa.

Perjantaina olisi tiedossa viisi lävistysasiakasta, toivottavasti kaikki nyt sitten tulevat. Saisin ihan mukavasti rahaa siitä. :) Niin kamala tatuointikuume, miljoona ideaa mutta ei rahaa... Julmaa. Pitää siis hankkia rahaa! Sehän se ainoa este siinä enää on! Tosin ne kuvatkin pitäis eka suunnitella mutta se on sivuseikka ja pieni paha enää siinä tilanteessa kun se raha on jo koossa.

Lävistyskuumekin mulla on. Sen takia toivonkin suuresti että huomenna näkisin kaveria, saisi vähän reikiä... Mutta enpä minä siihen kuole jossei niitä reikiä just heti huomenissa tipu. Kyllä sitä kerkiää myöhemminkin.

Onkohan mulla mitään muuta kirjoitettavaa? Ei tule juuri nyt mieleen. Palailen taas, kunhan elämä niin päättää...