Yhden laista väkertämistä tämäkin. Kirjottaa tekis mieli vaan tekstiä ei tuu. Voisinhan minä ihan perus arjesta kirjoittaa, mutta kun ei se ole mielestäni niin sellaista mainitsemisen arvoista, joka päivähän teen oikeestaan samoja juttuja. Jokaisen päivän merkintä olis melkein samanlainen. Eihän sellainen kiinnosta edes mua, siis sen ylös kirjoittaminen.
Parhaiten ainakin mulla tulee tekstiä jos olen vihainen / erittäin iloinen / kriisissä / jotain kivaa tai muuten vain jollain lailla mullistavaa on tapahtunut. Sellaisista on kiva kertoilla. Pitäsköhän jostain hankkia kriisinpoikasta aikaseks että sais kirjoitettua tänne? Kuulostasko se hyvältä?

Musta tuntuu että olisi kiva mennä kirjoittamaan jotain stooria nyt kohta. On pari päivää siitä kun kirjoitin edes päiväkirjaa käsin, olen oikeestaan roikkunut nyt eilisen ja tän päivän vaan tuolla uudistuneella vauvapalstalla (multa pitäs kieltää semmoset, tuun ihan hulluksi). *hykertelee jakomielisenä*

Mulla on noita uusia ompeluksiakin jonkin verran, vois niitäkin päivitellä tänne jahka jaksan. Veikkaisin että viikonloppuna (lauantaina tai sunnuntaina) olisi hyvää aikaa säätää kun tulen olemaan kahden Tarun kanssa kotona, Jani kun menee Oton äidille viikonlopuksi ja Otto menee jotain WoWikavereitaan tapaamaan Lohjalle. -.- Ja uusia ostoksiakin olen tehnyt, pitää tosissaan päivitellä! Pitää oikein kirjottaa ylös mitä on tullut tehtyä ja ostettua ettei mitään pääse unohtuun, että voi kuvatakin kaikki kerralla ettei tule sellaista ihme säätöä sitten.

Nyt vituttaa kun en ole erikseen laittanut esim. Kengät-kategoriaa tuonne ja näin jälkikäteen se on erittäin veemäistä lisätä. No, täytyy näillä mennä eteenpäin mitä jo on, kyllä nääkin on ihan kattavat. :) Mulla vain on välillä taipumusta perfektionismiin, mikä ei ole kovinkaan hauskaa.. Esim. meikatessa saatan käyttää luomivärin laittoon melkein puoli tuntia siksi että kummankin silmän on näytettävä TASAN samalta, ja haasteelliseksi tämän tekee se että silmäni ovat ihan hitusen eri muotoiset sillain jännästi. Ei sitä huomaa ilman meikkiä, mutta jos en meikin kanssa väsää kauan niin sen huomaa, ja vaikkei se muita kiinnostaa niin se häiritsee itseäni, ja se on erittäin ärsyttävää.

Pitäisköhän mun nyt mennä kirjoittelemaan. Otto ainakin jaksaa olla lasten kanssa sen aikaa kun olen itse lukittautunut tuonne huoneeseen (en pysty kirjoittamaan mitään kuvitteellisia stooreja kamalassa melussa ja tässä on nyt lapset ja telkkari pitämässä mekkalaa).