Taas kerran kun tarvitsisin erästä nettifoorumia niin sieltä ei sitten tietenkään löydy mitään ja koko systeemi jumittaa ja nyt Tarukin kiipeilee mun tuolini alla...

Jessus että väsyttää taas niin älyttömästi ettei ole tosikaan. Alavatsakin on inhottavan kipeä vaikka niitä menkkoja ei vielä näy, inhoan tällasta hormonihässäkkää. Olisi mulla parempaakin tekemistä kun miettiä onko nyt joku normaalia vai eikö.

Kurkkukin on hiukan karhea ja nenä pikkuisen tukossa. Ei kuitenkaan kuumetta. Ruumiinlämpö on ihan normaali.

Nyt täytyy mennä syöttämään Taru kun se kitisee kun joku saatanan palosireeni tossa korvan juuressa.

Noniin. Pikku kirppu syötetty. Mihin mä jäinkään? Vai jäinkö mihinkään?

Otto lähtee piakkoin salille ja olen täällä itse ihan paniikissa että ehtiikö se ajoissa takaisin. Tai kyllä se ajoissa, mutta että kerkeänkö itse kuinka kiireettömästi sitten laittaa itseni kuntoon. Pääsen kyllä lähtemään vaikka viidessä minuutissa mutta se ei olisi kovinkaan hauskaa. Ois ihanaa jos saisin meikata kunnolla kun mä niin harvoin missään käyn, että otan kyllä ilon irti siitäkin että menen neulottavaksi, eli totta hemmetissä pitää olla kunnon pakkelit naamassa jos siltä tuntuu!

Pyykkiäkin aloin tässä jo tylsyyksissäni pesemään ja toi kone taitaa olla ihan just valmis...

Eteisen lamppukin paloi. Mä en käsitä missä voi olla vika kun meillä palaa lamput ihan hemmetin äkkiä! Vaikka lamppujen pakkauksissa sanotaan että joojoo, palaa 1-3 vuotta tai jotain muuta peetä, niin meillä ne lamput kestää korkeintaan kolme kuukautta. Tuskastuttavaa. Ja asiaan ei siis auta ostanko energiansäästölamppuja vai muita, sama kohtalo kaikilla.

Se siitä valituksesta. Iloisempiin aiheisiin?

Sopisi kyllä, jos sellaisia olisi. Just nyt ei taida herua.