Etten ole rikas. Ostaisin Eurokankaan kerralla tyhjäksi. >:] No, kyllä minä pärjään ihan ns. halpiskankaillakin, loimusametista joka on alle neljä euroa metri saa jo vaikka mitä! Etua on siitäkin että olen näin pienikokoinen.

Äiti ainakin lupautui lähtemään mukaani Eurokankaaseen iltapäivällä jos päätän lähteä. Ja miksi ei? Ihan hyvin voisin. Ei minulla henkilökohtaisesti ole mitään estettä. Ainoa este on Otto, jos se ei (taas) jaksa olla Tarun kanssa kahden jos tämä mami lähtee metsästämään kankaita. Olinhan mä siellä Eurokankaassa jo pari päivää sitten, mutta tuli tylsää kun olin yksin ja oli ihan hiton kuuma. Joten ehkä toinen kerta toden sanoo? Jos nyt saan siis itseni raahattua liikkeelle ja jos se suinkin Otolle sopii.

Täydensin äsken inspisvihkoani ja nyt se on jo ihan pullollaan vaikkei vihko ole kuin ehkä puolivälissä. Noh, huomaa kai ainakin että olen mestari metsästämään pienimpiäkin inspiraation lähteitä... Mutta se on kyllä kivaa.

Onkohan fleece kovin kallista? Eipä kai jos sitä ostaa vaan pari metriä. Tai että kyllä kai budjetti sen verran venyy. Parista metristä saa jo ihan kätevästi takin.

Nyt kiroilen kun ei ole saumuria. No, kyllä tuolla peruskoneellakin pärjää, se vaan ei ole yhtä hienon näköistä jos koittaa tavallista ompelukonetta käyttää ns. saumurin sijaan. Mutta hätä ja köyhyys keinot keksii. :D

Nyt lähden ruikuttamaan Otolta lupaa lähteä taas vähän shoppaamaan.