Että on tylsää.

On taas ollut varsinainen postaus-päivä, mutta kun.. On asiaa (mukamas). Tai no se on toki jos tosiaan olen tehnyt jotain, esim. juurikin ommellut, mutta tämäkin teksti on kyllä taas niin turhanpäiväinen että.

Huomenna täytyy tosissaan jaksaa, joten mietin pitäisiköhän napata nukahtamislääke että varmasti saisin unta ilman sitä että joudun kierimään sängyssä tunteja. En vain tiedä miten nukahtamislääke reagoi tämän toisen lääkkeen kanssa, pakkausselosteessa sanottiin että voi olla tuplarauhoittava vaikutus.. Mutta toisaalta, kun ei tämä toinen lääke kerta väsytä tarpeeksi niin eipä kai se yhdistelmänäkään sitten olisi kovin väsyttävä? Voisin kokeilla vaikka huviksi. Ja sitä paitsi ihan oikeasti haluan olla edukseni huomenna. En halua koko päivää taas näyttää siltä että en ole nukkunut vuoteen kunnolla.

Mulla on suunnitteilla yksi mekko jonka tahtoisin tehdä. Mulla on meinaan sellainen eräs aivan ihana kesäinen mekko joka istuu tosi hyvin, se on muodoltaan aivan ihana, haluaisin samanlaisen mutta tummempana, sillä tuo minkä joskus olen ostanut Backstreetistä on valkopunainen, eli en sitä niin usein käytä juurikin sen vaalean värin takia. Se on kuitenkin aivan ihana, joten samanmuotoinen mutta tummempi olisi juurikin passeli. Liituraitaisena etenkin se olisi jotain todella rakkautta... Mun on varmaan ihan pakko käydä torstaina Eurokankaassa (taas). Ja sitten joku kyllä löytää itsensä narun päästä killumasta jos se liituraitakangas on todella kallista! Tarvitsen sitä ainakin kolme metriä jos meinaan edes yrittää saada kunnon helman aikaiseksi siihen mekkoon. Ja kaavat olisi kanssa kivat, mutta mistään en ole löytänyt kaavakirjoja ja käsityölehdissä harvemmin on sellaisia kaavoja jotka miellyttävät minua. En tiedä mikä siinäkin sitten on ongelmana. Ehkä mun täytyy katsoa onko Eurokankaassa mitään kivoja kaavoja, ja jos ei niin käydä tsekkaamassa kirjakaupat josko siellä olisi jotain suht halpoja ja hyviä ompelukirjoja (vaikka tuskin, ne on kai suht kalliita kaikki).

Nyt taidan hiipiä sängyn suuntaan, aamulla pitää nousta ylös seitsemältä.