...ehkä sitten illalla. Vielä ei näy merkkiäkään väsymyksestä!! Ei energiaa ole liikaa, mutta niin paljon että selvitän kyllä poikani synttärit kunnialla loppuun. <3

Aamusella kävi minun äitini ja isovanhempani. Sen jälkeen tunnin tauko ja sitten tuli Janin kummitäti ja melkein heti perästä minun isäni, hänen naisensa ja heidän kaksi lastaan. Hetki sitten koko tuo poppoo lähtivät ja kuuden aikaan pitäisi saapua Oton kummitäti ja Oton isä ainakin. Luultavasti myös Oton isän nainenkin tulee.. Ja ehkä myöhemmin illalla vielä Oton kummisetä ja kaksi kakaraa (okei, ei ehkä toinen heistä ole niin kakara (enkä sano sitä pahalla) mutta tuntuu joskus että molemmat heistä olisivat itseäni ainakin kymmenen vuotta nuorempia, vaikka vanhempi heistä on minua kaksi vuotta nuorempi muistaakseni :D. Sitä se lapsi taitaa teettää. Joutuu kokemaan kaikenlaista, raskauden, synnytyksen, kotoa pois muuttamisen, vastuun ottamisen... Se kasvattaa ja perkeleesti).

Mummiltani sain kuulla ihanan kommentin tänään. <3 "On tuo Terhi oikea pikkuemäntä!! Näyttää ihan siltä että se on tehnyt tuota ennenkin.." Laitoin siis pizzoja uuniin, keittelin kahvia ja laittelin astioita pöytään, eli ihan semmoista tavallista mitä yleensä ne äidit tekevät. Täytyy kyllä sanoa että tunsinkin itseni oikein supermammaksi tänään ja tunnen yhä. Vaikken tosiaan miltään mammalta näytä, päinvastoin, mutta ulkonäkö tuskin kertoo luonnetta. Ainakaan minun tapauksessani. Ihmisillä on aina perkeleesti epäluuloja minun suhteeni koska omistan useamman lävistyksen ja pukeudun gootti-hevari-punkkari -tyylisesti.