Eilen illalla tosiaan supisteli aika useinkin. Onneksi ne siitä tasaantui sitten yön aikana.

Hirveän kuvottava olo oli myös illalla, pari kertaa jo tuntui että nytkö pitää juosta oksentamaan ja perkele onko taas mahatautia mutta ei sitten ilmeisesti.. Enpä oksentanut. Vaikka lähellä oli.

52,6 kg painan nyt, minulla on päälläni vain pieni yöpaita ja alushousut ja olen syönyt tänään vain aamupalan. Eilen painoin sentään 53,1 kg, miksi paino vaan laskee koko ajan? Tai sitten tuo on jotain normaalia heittelyä. Mutta on se nyt kumma kun olen ollut viimeiset kaksi viikkoa vaan samanpainoinen (53 kg) tai alle sen. Eikös tässä vaiheessa kuitenkin pitäisi tulla painoa ihan vaan jo senkin takia että vauva kasvaa? Vai eikö se perkele kasva? Ahdistavaa. Ylihuomenna onneksi neuvola.

Nyt kyllä olen alkanut saamaan tätä kuuluisaa raskausdementiaa oikein urakalla. :D Onhan tätä ollut jo alusta asti hiukan, mutta tänään kävi jo parikin juttua. Ensiksi meinasin laittaa työkalupihdit jääkaappiin. Sen jälkeen laitoin pesukoneen päälle vaikkei se ollut edes seinässä.
Ikinä en normaalisti sekoile aikojen, paikkojen tai päivämäärien kanssa. Kuitenkin sitten alkuraskaudesta... Minulla oli määrä olla ajotunti eräänä päivänä yhdeltätoista Puotilassa. Muistin sitten että se on yhdeltätoista Vuosaaressa! Ja siis minulla kyseinen systeemi oli kalenteriin merkitty ja silti vaan muistin väärin. Onneksi kuitenkin jotenkin tajusin asian viime tingassa ja ehdin nipin napin, mutta auta armias jos en olisi alkanut epäilemään omaa muistiani niin huonosti olisi käynyt. Olisi mennyt 60 euroa hiukan hukkaan (summa pitää maksaa jos ei peru ajotuntia tarpeeksi aikaisin tai jos ei ilmaannu tunnille).

Vatsa ollut ihan löysällä nyt viidettä päivää. Kuitua syön ja muutenkin terveellisesti ja normaalisti kuten aina ennenkin. Yhtäkkiä vaan on vatsa jostain syystä seonnut.