Todella masentava ilma edelleen. Olisi saanut se aurinko alkaa paistaa mutta kun ei niin ei..

Olin tosiaan kahdentoista maissa äidillä syömässä ja sitten mentiinkin äidin vanhaan asuntoon jo siinä puoli kahden aikaan. Siivottiin siellä, kun siellä on tehty remonttia että se saataisi myytyä. Pikkuveljeni pesi lattiat, keittiön tasot, jääkaapin ovet ja hinkkasi hän myös maalitahroja vessan lattialta (vaikka aika tiukassa ne siellä on kyllä kiinni edelleen). Äitini pesi ikkunat ja parvekkeen. Minä siellä pyyhin peilit ja pesin vessanpöntön ja lavuaarin, mitäpä muuta olisin tämän raskaan ja kipuilevan massuni kanssa voinutkaan tehdä. :D Olin edes pienenä apuna.

Nyt istun kotosalla teekupposen ääressä ja odotan ukkoa kotiin (saapunee seitsemän jälkeen aika piakkoin jos yhtään kuunteli mitä viimeksi puhelimessa vaahtosin). Jani menee isovanhemmilleni yöksi, kun ei ole siellä pitkään aikaan ollut ja tykkää kovasti olla siellä. Minä ja Otto mennään sitten äidilleni istumaan iltaa ja pelaamaan erästä kovin mukavaa peliä nimeltä Imago. Viimeksi kun pelasimme sitä niin äiti muistaakseni voitti kahdesti (eli kummallakin pelikerralla). Hyvin reilua.

Tuli taas mieleeni että voisin koittaa vääntää tässä sen huivin jos en taas juutu koneelle.. Kuitenkin minulla on vielä noin kaksi tuntia ihan omaa aikaa. :)