Eilen Otto ja Jani lähtivät tuonne Vantaan puolelle käymään erään Oton kaverin luona. Minä menin äidin kanssa ensin aamupäivästä tunnin kävelylle ja sen jälkeen minä, äitini ja pikkusiskoni menimme hiukan etukäteen äitienpäivälounaalle.. ;D Sen jälkeen sai siskoni päähän että hän haluaa Linnanmäelle! (Ihan btw, siskolla on siis ikää 13v). Minä ja äiti olimme ensin hiukan nihkeitä ajatuksen suhteen, mutta lopulta sitten löysimme itsemme Lintsiltä. Saavuimme sinne noin kolmen aikaan. Siskoni kävi yksin laitteissa ja minä ja äitini istuskeltiin terassilla juomat kourassa. :D Oli ihan leppoisaa. Käytiin Sea Lifessäkin. On se kyllä melkoista rahastusta, muutamia fisuja ja maksaa ties minkä verran päästä sinne sisään...
Kotiuduin noin yhdeksältä ja Otto ja Jani tasan samaan aikaan. :D Aikamoinen sattuma.

Sitten tästä päivästä..
Aamulla jouduin tunnin leikkimään nukkuvaa kun Otto ja Jani tekivät minulle aamupalaa ja kävivät ostamassa kukkia. :D Sain kukkakimpun ja aamupalan ja lahjan ja kortin. <3 Ja kakkua.
Äsken just tultiin kotiin kun käytiin minun isovanhemmillani syömässä äitienpäivän kunniaksi. Ensin oli vähän laiska fiilis lähteä minnekään mutta onneksi käytiin, kivaa oli ja päivän ulkoilut tuli siinä samassa.

Nyt poden ihan hirveitä yläselkäkipuja, eivät ole menneet ohi vaikka Otto on hieronutkin... Sattuu... :(