Olen koittanut saada itseäni joulufiilikseen, mutta se ei vaan pahemmin tunnu onnistuvan.
Huomenna pitäisi jaksaa tehdä jouluostokset ja kaikki... Samaten täytyy ehtiä kaverille käymään reikienhakureissulle. ;) Nyt en siis voi enää jänistää siitäkään koska kirjoitin jo tännekin!

A P U A .

Perjantaista lauantaihin oltiin kaverin kanssa minun isovanhemmillani yötä, niinkuin aina ennen vanhaan... :) Oli kyllä kivaa! Pelattiin StepManiaa, syötiin, juotiin, naurettiin, laitoin parit lisärastat. Kolme kpl yhteensä (keltaisia) joten eipä mikään iso muutos. Kirjoitettiin myös muutamat jutut. Samaten käytiin ulkona halailemassa puita ja koitin kuulostella olisiko niillä ollut asiaa. Ei niillä pahemmin ollut.
Yökin meni ihan kivasti, mentiin kahden maissa nukkumaan ja heräsin vessaan siinä puoli seitsemän. Sen jälkeen nukuin enää tunnin hyvin koska kaveri kuorsasi niin hiton lujaa! Eihän siinä metelissä nukkunut erkkikään. Okei, ei nyt hirveän lujaa kuorsannut, mutta kuitenkin sen verran että se häiritsi minua. Makoilin kuitenkin sängyssä noin yhdeksään ja sitten nousin jo ylös. Kävin tupakalla ja kahvilla ja siihen mennessä kaverikin oli herännyt. :)
Yöreissun jälkeen suuntasimme meille (siis eilen). Tehtiin ruokaa, naurettiin ja jauhettiin peetä ja nautittiin myös parit vettä vahvemmat. ;)
Tänään ei ollut krapulaa vaikka eilen olinkin suht mukavissa, ja hyvä vaan ettei ollut, koska Oton kummitäti miehensä kanssa tuli kahville. Olivat tässä noin tunnin ehkä ja sitten lähtivät. Sen jälkeen olen oikeastaan möllöttänyt vain koneella sillä olen ihan voimaton, nukuin hirveän huonosti viime yön... Josko EHKÄ saisi tiistaina nukkua? Aattonakaan ei voi. Liikaa puuhaa.

Löysin erään asunnon joka mua kiinnostaisi kovasti. Siinä on hiukan korkeampi vuokra kuin tässä, muttei kuitenkaan ihan liian korkea, ja samaten se asunto on pari neliötä isompi kuin tämä plus siinä on parveke ja tässä ei. :) Helpompi olisi mennä aina tupakille kun olisi se parveke, ettei tarvitsisi aina kipittää pihalle asti...
Soittelen sille välittäjälle huomenna ja katsotaan josko asia toivottavasti lähtisi kerrankin siihen suuntaan mihin minä haluan. :D (Erittäin epätodennäköistä).