Sain tämän haasteen Liv Stella-Auroralta (http://livs-a.livejournal.com/). Anteeksi etten nyt jaksa linkittää tuota kunnoll. x>

Olen kyllä tehnyt tämän joskus aiemmin enkä yhtään muista mitä sinne laitoin tai milloin sen edes tein joten teen uudelleen. :D

Elikkäs:

1. Link to the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Write six random things about yourself.
4. Tag six people at the end of your post and link to them.
5. Let each person know they've been tagged and leave a comment on their blog.
6. Let the tagger know when your entry is up.

1. Olen harrastanut ryhmäseksiä.
En kylläkään kerro keiden kanssa tai milloin, mutta onpa tullut sekin koettua.

2. Olen erittäin malttamaton ihminen.
Jos en saa kaikkea heti nyt, en pysty ajattelemaan mitään muuta kuin sitä asiaa ja sitä päivää kun sen saan.

3. Olen koukussa IRC-Galleriaan.

4. Olen liian kiltti.
Myönnyn ihmisille vaikka en haluaisi/jaksaisi/ei huvittaisi koska en halua että he suuttuvat minulle.

5. En siedä hämähäkkejä.
En pysty katsomaan edes kuvaa hämähäkistä ilman että saan kamalan sätkyn. Erityisesti inhoan hämisten jalkoja ehkä. Ja jos ne ovat erityisen karvaisia niin inhoan niitä. Tai oikeastaan ihan sama millaisia ne ovat niin en siltikään siedä.

6. Olen yökyöpeli.
Yöllä pystyn valvomaan vaikka kuinka pitkään, mutta aamulla on erittäin vaikea päästä sängystä ylös vaikka olisin nukkunut ihan tarpeeksi.

Ja haastetta sen verran että tehköön kuka haluaa. <: