Ei siitä sen enempää.

Mutta sen vaan sanon että on ollut maailman paskin viikko tähän asti... Toki siihen kyllä sisältyy jotain hyvääkin. Mutta lähinnä täyttä peetä.

Mulla on akuuttiaika lääkärille klo 13.15. Katsotaan edistyykö tää mun asiani sitten mihinkään suuntaan. Parempi olisi.

Yksi hyvä puoli tässä päivässä on vaikka melkein kaikki onkin tähän asti mennyt päin persettä: Saan tortilloja!! Ja kaiken lisäksi mä käyn vielä itse ostamassa ainekset, niin että mikään ei voi pilata sitä makunautintoa. Paitsi jos onnistun jotenkin pilaamaan jauhelihan kun paistan sen, mutten usko että olen niin uusavuton. Olenhan paistanut jauhelihaa monet kerrat. Tosin viime kerrasta on aikaa, eli ei voi tietää josko mä tässä huonossa olossani ja ahdistuksessani jne sössin jotain. Toivottavasti kuitenkaan en.

Auton katsastus ois sitten huomenna. Toivottavasti menee läpi... Ei millään huvittais maksaa sataa kertaa katsastusmaksua jonkun pikkuvian takia. -.- Tai sitten jos auto on kokonaan paskana, se menee vaihtoon. Mähän en ala tonneja maksamaan auton korjauksesta kun sillä hinnalla saa jo uudenkin. Tai siis käytetyn, mutta kunnossa olevan.

Vasemmalle puolelle kurkkuakin särkee. Ei hauskaa. Toivottavasti menis kohta jo ohikin, kun on tätäkin kestänyt jo pari päivää...

Eipä mulla muuta. Ryhdyn oottelemaan sitä lääkäriaikaa.