Masentaa.

Otto lähti eilen Lohjalle päivällä siinä kahdentoista kieppeillä. Koitin soittaa sille useaan otteeseen kun olisi ollut asiaa mutten saanut sitä kiinni. Tai sain sitten aina myöhemmin mutten koskaan heti.
Otto oli kertonut mulle että sinne tulee jotkut pari jätkää ja niiden tyttöystävät. Sitten kuitenkin kun se oli jo siellä Lohjalla niin sain kuulla että siellä onkin yksi jätkä ja kaksi muijaa, joista toinen tosin oli sen jätkän tyttöystävä. Mutta se toinen oli kai ihan sinkku. Ja tuo tieto tosiaan järkytti mua, koska ei Ottokaan päästä mua tapailemaan vieraita miehiä tai naisia, niin miksi mun pitäis päästää se näkemään sellaisia? Etenkään vapaita. Kun sellaisessa tilanteessa ei ole kyse välttämättä siitä mitä Otto haluaa tai ajattelee, vaan se muija voi yritellä jotain. (Ja tämä on ihan vain mustasukkaisen tyhmyrin ajatusta. Ainakin osaksi.)
Kyllä äitinikin vähän järkyttyi että no jo on, ei kyllä ihan varatun miehen asialliselta touhulta kuulosta että mennää juomaan ja nukkumaan sellaiseen paikkaan missä on sinkkunainen... Etenkin kun se helvetin alkoholi heikentää vähän kaikkea. Ajatuksen kulkua yms.
Ja muutenkin kun meillä ei ehkä juuri tässä lähiakoina ole Oton kanssa täydellisesti mennyt, niin tottakai minä pelkään että Otto retkahtaisi siihen muijaan. Sehän olisi sille ihanne! Nainen joka myös Wowittaa. Voisivat rämpätä aamusta iltaan ja illasta aamuun Wowia yhdessä, kun musta ei siihen ole. Mä en siedä Wowia enkä mitään muitakaan tuollaisia nettipelejä.
Ja vaikka Otto sanoi ettei se vedä perseitä niin ihan varmasti se veti... Koska ne kaikki muutkin joi siellä. Kävivät baarissa yms.

Ahdistaa edelleen. Sanonpa vain että oli kyllä ensimmäinen ja viimeinen kerta kun lähti tuolla tavalla ilman mua. En halua toistamiseen menettää yöuniani tällaisen tyhmän syyn takia tulevan ahdistuksen vuoksi. Ei vaan onnistu.

Otto lupaili soittaa kun se herää. Sanoi etten saa soittaa sille aikaisin.
Enpä tiedä, varmastikin taas vaan maalailen piruja seinille mutta kun se nainenkin asui Lohjalla niin mistä minä tiedän ettei se mennyt sinne yöksi! Tai jos se nainen jäi sinne toiseen paikkaan yöksi, mistä minä tiedän etteivät ne nukkuneet vierekkäin (mistä syystä tahansa)! Se on vaan se että minä en kestä, mua oksettaa ajatella sitä että Otto edes nukkuisi toisen naisen vieressä. En itsekään nuku vieraiden ihmisten vieressä, korkeintaan hyvin läheisten kavereiden! Enkä nykyään enää usein niidenkään. Lähinnä nukun Oton vieressä (ylläri...). Joten en aio sietää että Otto saisi nukkua muiden vieressä mutta minä en. Eli joko kumpikaan ei saa tai sitten molemmat saa. Ja se on varmasti tuo ensimmäinen vaihtoehto koska enhän minä saisi koskaan nukkua muiden vieressä, siis jos ei tunne.

Muutenkin sain pelätä että Otolle tapahtuu siellä Lohjalla jotain. Se ei ole näitä tyyppejä nähnyt koskaan irl tätä ennen. Itse en ainakaan uskaltaisi tuolla tavalla mennä. Eikä Otto tosiaan edes päästäisi.

Odottelen edelleenkin milloin saisin tatskaajalta sähköpostia. En malttaisi odottaa. Nyt kun olen varmistanutkin että mitään estettä tatuoinnille ei varmastikaan ole...

Ehkä valitus riittää jo. Tämä vaan lisää ahdistusta.