Ihan pimeetä. Ainoa valonlähde on kaksi tietokonetta ja telkkari ja hitusen kajastaa valoa eteisestä, makkarista ja keittiöstä.

Tein tuossa äsken pakastepullat uunissa ja oli hyvvää kahveen kanssa. :) Nyt röhnötän tässä maha täynnä ja mietin että mitä perkelettä sitä hommailis... Ei jaksas liikkua mutta miks tarttiskaan? Mulla on vaihtoehtoja jopa. Voin joko dataa tai kirjoittaa tai kuunnella musiikkia tai mennä nukkumaan. Odottelen puhelua Mirandalta kun pitäis päästä purkamaan yhtä asiaa ja se on ainoa kelle siitä voin vinkua olematta ärsyttävä. <3 Kai. ;)

Aamulla pitää jaksaa nousta seittemältä kun täytyy ehtiä suihkuun ennen kuin puol yhdeksältä lähden viemään Jania kerhoon. Kyllä mä selviän. Olen selvinnyt aina ennenkin. Olen varsinainen teräsnainen (just joo...).

Taas tulee vaan ihan tahmasta tekstiä. Ei tässä ole mitään järkeä. Kuormitan vaan nettiä ja Vuodatusta. Sellaista se on elämä. Ei maha mittää.

Joo.

Ehkä mä menen ihan suosiolla nyt vaan sänkyyn.