Jani katselee Herculesta ja Taru kitisee Oton vieressä sohvalla kun se himoitsee leipää.. Ja minä datailen ja haaveilen kaikennäköisestä kivasta puuhasta. Jani kun ei tänäänkään mene kerhoon, se on vieläkin sen verran köhässä.

Tällä viikolla olisi tarkoitus lampsia Liskogalleriaan ja varata aika. Ja ottaa ehkä joku pikkukuva, kun niitä saa nyt tällä viikolla kuulemma ilman ajanvarausta. :) Saa nähdä nyt. Mutta taidan hipsiä sinne ehkä huomenna tai keskiviikkona. Jonain sellaisena päivänä kun Jani joko ei mene kerhoon tai sitten joku muu hakee sen kuin minä tai Otto. En malta odottaa!

Tänään olisi paperihommia edessä. Kyllä minä niistä selviän, vaikka veemäisiä ovatkin.

En sitten eilen ollut myöskään ulkona kuvaamassa. Tänään voisin katsella josko tuolla olisi sellainen sää että voisi mennä. Tosin tämä kotiseutu parin kilsan säteellä alkaa olla melkoisen kuvattu, pitäisi löytää uusia kuvausmaisemia.. Kaupungilla ei kuitenkaan luontoa ole että siellä voisi kuvata, pitäisi lähteä jonnekin Oton äidin tai isän kotitienoille. Mutta en minä nyt yksin, pitää vaan muistaa napata kamera mukaan kun mennään joskus kylään...

Eipä mulla taas tämän enempää, paitsi että yhden hameen kuvaa tulossa tänään vähän myöhemmin.