Tänään tosiaan lähti tilaus noista mustista kiiltonahkakengistä. Toimitusaika on 14-18 päivää, ja tilasin koolla 36, eli nyt kaikki sormet ja varpaat ristiin että ne ovat sitten sopivan kokoiset...

Lähdin vielä iltapäivästä extempore kaverin kanssa kaupungille. Seppälään kävi matka, sillä olin lukenut että siellä on alennuksia. Ja olihan siellä!

1254331091_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Hölmö kuva mutta älkää välittäkö siitä. Sukkahousut siis kyseessä. Hinta noin 6€, nämä eivät olleet alennuksessa.

1254331103_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ja tämä Seppälän lasten osastolta! Koko on 158 cm, itse olen noin 161, ja näettehän miten pitkä tuo on minulle ja että hihat ja hartiatkin ovat ihan sopivat... Hintaa tällä oli noin 15 €, alennusta oli noin 5€.
Tämän ihanuuden suunnittelin ottavani käyttöön ihan paitana JA sitten myös mekkona. :) En tosin noin löysämallisena, ajattelin laittaa vyötärölleni vyön sitten kun tätä mekkona käytän. Ja korkokengät jalkaan! Samaten toki sukkahousut tulevat kuulumaan asuun, mutta katsotaan nyt sitten koska tämä pääsee käyttöön asti.

Ja MINÄ LÖYSIN OTOLLE LAHJAN. Olen onnessani. Kivi vierähti sydämeltäni. Eipähän tarvitse ressata siitä asiasta enää!

Ompeluhinku, ompeluhinku... Mitä ihmettä voin ommella? Pitääkö mun nyt aikuisten oikeesti mennä kaivelemaan vaatekaappia ja kangaskasseja ja etsiä innoitusta vai suostuuko joku kertomaan mulle suoralta kädeltä että mitä hittoa oikein väkertäisin?