Eilenpä sitten käväisin tatskaliikkeessä katsomassa luonnosta. Se on taivaallinen! Se on ihan erilainen mitä suunnittelin mutta kuitenkin ihan tasan just sellainen kuin haluankin. Kaiken lisäksi se on paljon halvempi mitä alunperin muistin.. Ja koska tatskaajani on tosi kiva niin saan kaupan päällisiksi yhden ihan pikku tatskan. Se tehdään siis sitten tiistaina myös, oikean käden keskisormeen sellainen pienoinen systeemi. Vielä kun malttaisin odottaa tiistaihin asti niin kaikki olisi hienosti.

Paitsi että meillä on pientä flunssaa. Tarulla ja Janilla se on jo menossa hitusen ohi, mutta mulla on ihan outo olo ja Otto on parastaikaa kipeänä.
Mulla on ihan vähän kuumeinen olo, olen vähän viluinen, nenä on hitusen tukossa muttei vuoda, kurkkua pikkuisen kirvelee muttei se ole kipeä, ja mulla ei ole siis kuumetta, vähän vaan lämmöt koholla olleet nyt muutaman päivän. Alle 37 astetta ollut kuitenkin. Mietin että pitäiskö mun tänään edes lähteä Lauttasaaripäiville, jos siis on hyvä ilma. Ensinnäkin se että jaksaako Otto olla hitusen pipinä noiden lasten kanssa kotona sen aikaa jos käväisisin ja että tulisinko sitten itse kipeäksi jos kävisin ulkona. Tietenkin paketoisin itseni kunnon vällyihin mutta kuitenkin.

Tiskasin jo tässä aamulla ja nyt nautin ansaittua aamukahvia. Lapset leikkii tuossa lattialla ja Tarulle on iskenyt joku ihme kiukkuvaihe, joka asiaan pitää kitistä ja protestoida vaikkei se vielä edes puhu, mutta kitinää lähtee kyllä sitäkin enemmän. :D Hauska nähdä että tytöllä on vahva tahto, joskus se tosin silti ottaa hermoille... Sen kun yhdistää vielä siihen että Jani on erittäin uhmainen kolme vee niin välillä olen erittäin helisemässä täällä.
En mä silti noita pikku murusia mihinkään vaihtais! <3

Pitäisköhän mun tästä mennä herätteleen tota Ottoa, sais luvan jo nousta... Kirjoittelen taas paremmalla ajalla.