Viehkeää.

Ensin mun pitää ihan hitusen tuulettaa: Mä keksin itelleni sen rintakehätatskan! Vielä pitää hioa ja piirtää se mutta se alustava idea on jo valmiina! Ja jestas että siitä tuleepi hieno. Mulla on aika suht selkeä visio siitä jo päässäni.

Päivän itkut on nyt sitten itketty joten jos alkaisi tämä meno tästä pikkuhiljaa taas selkiintyä ja parantua. Ainakin kovasti koitan tässä piristyä. Musiikkia ja sillain. Ja teetä! Ostin (kai eilen?) Liptonin Oriental Bazaar -teetä joka on siis Earl Grey & Jasmiini. Erittäin hyvää. Syksyisen makuista.

Ja söin luumun jonka eilen Miranda minulle lahjoitti.

*Brother Firetribe - Midnite Queen*

Mistähän mun piti tänne kirjoittaa?

Jani ei mene huomenna kerhoon. Siellä olisi kai muutenkin ollut joku kirkkojuttu, en ole sinne ihan ensimmäisenä ryntäämässä ellei nyt Jani ihan välttämättä halua.

En mä nyt taaskaan muuta muista, olen ihan hemmetinmoinen lähopää nykyään. Ehkä alan vaan etsimään ja miettimään matskua siihen tatuointiin.