Te vähät, mutta sitäkin arvokkaammat lukijani ( <3 ), kertokaa minulle mistä teidän mielestänne hyvän blogin tunnistaa? Ja voitte samalla kertoa myös sen, miksi luette juuri minun blogiani? Mikä siinä viehättää? Onko jotain, josta haluaisitte lukea enemmän juuri minun kertomanani? Antakaa nyt palautetta, teillä on oikein lupa siihen! ;)

Kysykää mitä tahansa, ja minä vastaan.

Jos haluatte että teen jostakin tietystä aiheesta postauksen, niin kertokaa. Teidän ei tarvitse tyytyä vain minun tylsiin jorinoihini, voitte itse vaikuttaa siihen. :D

Vaikka tämä blogi onkin pääasiassa minulle itselleni (ainakin alun alkujaan), niin tahdon myös miellyttää lukijoita. (En tarkoita sitä että alan heti narun päässä koikkelehtimaan, mutta ymmärrätte varmasti mitä tarkoitan.) :)

Eli mielipiteitä ja toiveita kehiin vaan!